Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

trudno sprzedać 1,4 TSI?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • trudno sprzedać 1,4 TSI?

    Dzida, w Cz-wie 4,66 :shock: ciekawe co zrobili na sklepie, że udało im się urwać jeszcze te 20 groszy :diabelski_usmiech

  • #2
    trudno sprzedać 1,4 TSI?

    Witam

    Mam takie pytanie, czy ktoś się orientuje (być może sprzedawał ostatnio) jak wygląda sprawa sprzedaży 1,4 TSI. Chodzi mi o to czy na rynku panuje takie fatum nada tym silnikiem, czy da się go w miarę sprawnie sprzedać. Mam co prawda czas dwa miesiące - do odbioru nowego - ale chciałbym się troszkę rozeznać w sytuacji.

    Z góry dziękuję za każdą informacje.
    Pozdrawiam Tomek

    Komentarz


    • #3
      zależy na kogo trafisz
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz


      • #4
        Tak czy inaczej warto już zacząć szukać kupca
        BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

        SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez tofos
          Mam co prawda czas dwa miesiące - do odbioru nowego
          to już możesz próbowac....choć wszystko zależy od ceny, wyposażenia i stanu auta :diabelski_usmiech
          Jak zrobią w miare tanie i dobre instalacje gazowe do tsi.....to pewnie będą lepiej sprzedawalne :diabelski_usmiech, bo obecne są dość drogie i jeszcze mało pospolite.....wiec ludziska kupują 1,6 mpi pod lpg
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez piotrek_os
            to już możesz próbowac....choć wszystko zależy od ceny, wyposażenia i stanu auta
            a ci bardziej obeznani w temacie mogą jeszcze spytać, cz rozrząd jest już "po", czy "przed". Jeśli rocznikowo samochód nie załapał się na ostatnie poprawki
            Pozdrawiam
            Northeusz

            Komentarz


            • #7
              Może nie być łatwo, ja sprzedawałem swoją OIIFL 1.8TSI na wiosne ubiegłego roku i łatwo nie było.Stan był naprawdę idealny, przebieg prawdziwy 62tys po 4 latach, czyściutki,zadbany, z pierwszej ręki. Zainteresowanie było generalnie spore, ale w pytaniach klientów przeważały obawy o silnik TSI, generalnie te silniki mają zła sławę i ludzie się ich boją, bo niby fajny silnik, ale w internecie ma złą opinię. Udało mi się sprzedać po dwóch miesiącach znajomemu gościa który mi sprzedawał nową OIII. Mam nadzieję, że za kilka lat rynek nasyci się silnikami z downsizingiem i strach przed nimi będzie mniejszy.
              Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez padero
                Może nie być łatwo, ja sprzedawałem swoją OIIFL 1.8TSI na wiosne ubiegłego roku i łatwo nie było.Stan był naprawdę idealny, przebieg prawdziwy 62tys po 4 latach, czyściutki,zadbany, z pierwszej ręki. Zainteresowanie było generalnie spore, ale w pytaniach klientów przeważały obawy o silnik TSI, generalnie te silniki mają zła sławę i ludzie się ich boją, bo niby fajny silnik, ale w internecie ma złą opinię. Udało mi się sprzedać po dwóch miesiącach znajomemu gościa który mi sprzedawał nową OIII. Mam nadzieję, że za kilka lat rynek nasyci się silnikami z downsizingiem i strach przed nimi będzie mniejszy.
                ... albo większy :wink:
                Swoją drogą zawsze mnie zastanawiają ludzie , którzy dzwonią o auto , którego tak naprawdę z pewnych powodów się boją. Skoro i tak go nie kupią to chyba , żeby sobie tylko pogadać dzwonią (pomijam cwaniaków co namarudzą, nawkurzaja ale po to żeby Cie zmiękczyć i urwać z ceny) .
                Czy w ogłoszeniu pisze ktoś dodatkowo, że jest psychoterapeutą?
                "Dziwny jest ten świat"

                Padero, na "łańcuchowych" TSI myślę w używkach, że obawa będzie się odbijać jednak "czkawką".
                W Twoim nowym zależy czy nie będzie kolejnych fuck-upów jak pojawią się przebiegi 100kkm i wyżej. Jeśli nie będzie grubych problemów grożących zniszczeniem silnika to byłbym spokojny bo to bardzo fajny silnik. A totalnie bezawaryjnych silników w nowych autach to już dziś w zasadzie nie ma.

                Komentarz


                • #9
                  Dzięki bardzo za informacje.

                  Mam nadzieję, że nie będzie tak źle.

                  Choć faktycznie, łatwo może nie być.

                  Pozdrawiam
                  Tomek

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez padero
                    Mam nadzieję, że za kilka lat rynek nasyci się silnikami z downsizingiem i strach przed nimi będzie mniejszy.
                    Daj Boże bo narazie jest zle kupujesz nowke jest gwarancja w zasadzie nie powinno byc problemow :P No bo wiekszosc nie zrobi wiecej jak 100-150kkm ale juz kupujacy taka uzywke ma uzasadnione obawy bo raz czy wogole dobije do tych 200-250kkm a potem to juz moze byc naprawde niesprzedawalne auto.
                    Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez paweł2
                      bo raz czy wogole dobije do tych 200-250kkm a potem to juz moze byc naprawde niesprzedawalne auto.

                      Potem to już Rezurs tego silnika osiągnie swój kraniec.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez padero
                        Mam nadzieję, że za kilka lat rynek nasyci się silnikami z downsizingiem i strach przed nimi będzie mniejszy.
                        Pewnie tak będzie - VW ma TSI, Ford ma Ecoboost, pod koniec ubiegłego roku Honda zaprezenotwała grupę silników turbo benzynnowych z bezpośrednim wtryskiem (najmocniejszy dla nowego Type-R), w tym najmniejszy 0,9 litra . Od turbo technologii się nie ucieknie, więc pewnie świadomość się zmieni, ponieważ wolnossaków będzie coraz mniej. IMO TSI to są świetne silniki i żeby tylko było wiadomo, że po zmianie rozrządu wszystko będzie ok, to byłoby gites

                        Zamieszczone przez Alonzo_
                        na "łańcuchowych" TSI myślę w używkach, że obawa będzie się odbijać jednak "czkawką".
                        Alonzo_, Ty sobie nie żartuj . Nowe 1.8TSI w O3 jest również na łańcuchu. Co prawda te jeszcze nie są używkami, ale za jakiś czas również się staną. Oby ten już był bez "czkawki" i był tym bezproblemowym i polecanym . O nowym 1.4TSI nie piszę, bo ma całkowicie zmieniony rozrząd.

                        tofos, sądzę, że jeżeli u Ciebie samochód jest zadbany, od pierwszego właściciela no i ewentualnie jakieś fajne wyposażenie to pójdzie. Będziesz zresztą widział co mówią potencjalni kupujący, bo nie okłamujmy się - nie każdy z nich czyta OCP i przyjdzie do Ciebie z "doktoratem" na temat rozrządu. Zrzędzenie może być o LPG, ale to już wtedy mów, że się da i odsyłaj do Vialle :diabelski_usmiech - skłamać nie skłamiesz
                        Pozdrawiam
                        Northeusz

                        Komentarz


                        • #13
                          Northeusz, a Ty już się wyleczyłes z tsi? :diabelski_usmiech
                          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez piotrek_os
                            Northeusz, a Ty już się wyleczyłes z tsi? :diabelski_usmiech
                            nie chcę Koledze robić OT, ale odpowiadając - nie wyleczyłem się :diabelski_usmiech. Silnik jak dla mnie świetny pod kątem charakterystyki i komfortu pracy. Tyle, że nie wiem, czy po kupnie zmiana rozrządu pozamiata temat, czy tylko go pozornie przesunie w czasie. Takie tam dylematy
                            Pozdrawiam
                            Northeusz

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Northeusz
                              nie chcę Koledze robić OT, ale odpowiadając - nie wyleczyłem się
                              nie OT, bo może od w/w kolegi łykniesz tsi i bedzie odp na I-szy post :diabelski_usmiech
                              Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                              Komentarz


                              • #16
                                Tu chociaż jest już wiadomo co piszczy w starym TSI :szeroki_usmiech
                                A nieznanym jest co zacznie piszczeć w modułowych nowych TSI, o których na forum jest na razie mało informacji. Ale zwróćcie uwagę na tą modułowość np. 1,4 gdzie w razie jakiejś awarii turbinki trzeba wymienić kompletny element kolektor jednolity z turbiną i katalizatorem.......... :szeroki_usmiech
                                ...tfuuuuu na psa urok :idea:
                                O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                =================================================

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez piotrek_os
                                  Zamieszczone przez Northeusz
                                  nie chcę Koledze robić OT, ale odpowiadając - nie wyleczyłem się
                                  nie OT, bo może od w/w kolegi łykniesz tsi i bedzie odp na I-szy post :diabelski_usmiech
                                  oj kusisz, kusisz , ale jeszcze nie mój czas .
                                  Pozdrawiam
                                  Northeusz

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Northeuszu, 1,4 TSI został poprawiony od którego rocznika?
                                    Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Waśka
                                      Northeuszu, 1,4 TSI został poprawiony od którego rocznika?
                                      CAXA MY2012 ma wszystko poprawiane (włącznie z napędem pompy oleju)


                                      wcześniejsze zmiany (05.2010) obejmowały TYLKO:

                                      nastawnik: 03C 109 088 E
                                      łańcuch: 03C 109 158 A
                                      napinacz: 03C 109 507 AH

                                      (pozwoliłem sobie zacytować kolegę LUKI z 69-ej strony wiadomego tematu)
                                      Pozdrawiam
                                      Northeusz

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez endryu
                                        Ale zwróćcie uwagę na tą modułowość np. 1,4 gdzie w razie jakiejś awarii turbinki trzeba wymienić kompletny element kolektor jednolity z turbiną i katalizatorem.......... :szeroki_usmiech
                                        ...tfuuuuu na psa urok :idea:
                                        Żeby szmaciarze mogli toby wszystko odlali w całości albo pokleili na amen bez śrubki najmniejszej i wtedy żeby czujnik za 200 wymienić musiałbyś cały silnik z osprzętem od nich brać. Co za zaraza.

                                        Northeusz, najlepesze VAGowskie t-benzynki skończyły się na Twoim. Także dbaj i jeździj długo i szczęśliwie.
                                        Albo kup takie tsi młode z wysranym silnikiem, osobno dobry 1,8 T na swapa i w razie co wymianka i cieszymy się (jeden kolega tu robił O2 z 1,6 na 1,8 T). Świeża buda i dobry silnik. Fabryka tego Ci nie da .

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Alonzo_
                                          na 1,8 T). Świeża buda i dobry silnik. Fabryka tego Ci nie da .
                                          i tj w 10-tke
                                          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez Alonzo_
                                            Northeusz, najlepesze VAGowskie t-benzynki skończyły się na Twoim. Także dbaj i jeździj długo i szczęśliwie...
                                            I tak robię, ponieważ samochód mimo wieku przebiegu nie ma zbyt dużego . Ale zastanawiam się coraz bardziej co następne - turbo benzyna uzależnia, przyzwyczaja i rozpieszcza :diabelski_usmiech. Tylko która z tych nowych? Teoretycznie wybór jest, praktycznie pozostaje tylko i-VTEC, chociaż nie turbo to spokój zapewni i zawsze dowiezie
                                            Pozdrawiam
                                            Northeusz

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              iVtec jest fajny, ale przy dużych pojemnościach - jesli już to np 2,4 z Accorda. Miałem civica 1,8 i szału to nie robi żadnego. Spala zimą 11-12 w mieście przy zupełnie normalnej jeździe. Accord 2.0 w mieście nawet 13-14 zje. Pamiętajmy, że nie ma turbo i żeby była radocha z dynamiki to trzeba go wkręcić. W przeciwnym razie toczy się jak nudna taksówka. Accord to chociaż radość z jakości wnętrza, całkiem niezłej i komfortu. Ale sprzęgło skrzypi jak stara szafa, a ASO na to ,,popsikamy''. Poważnie!

                                              Poza tym rozczarowałem się hondą z segmentu kompakt. Civic to turecki pojazd z wszelkimi niedoróbkami z tym związanymi. Silnik trwały, ale już np hamulce nie - klocki szybko się trą i potrafią zniszczyć tarcze, a to nie jest mały koszt. I korozja...dramat. Lakier cieniutki jakby oszczędzali, połowa tego co ma skoda. Podwozia z rdzą już po 40.000 km.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez Northeusz
                                                Tylko która z tych nowych
                                                Fordowskie EB Bezproblemowe motory.
                                                Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Jeszcze będą czasy, kiedy ludzie zaczną pisać... stare dobre 1.4 TSI. Poczekajmy aż nowa jednostka zacznie mieć ciekawe problemy w innych miejscach niż rozrząd - np wyłączanie cylindrów w wersjach w to wyposażonych.

                                                  Druga sprawa - ciekawe czym różnią się (i czy czymś w ogóle) aktulne 1.4 TSI 122KM wsadzane do G7. Bo ten silnik nadal jest przecież sprzedawany.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X